Klacht: BEZORGER NIET GEWEEST EN GEEN BOODSCHAP ACHTERGELATEN

op 25 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een pakket 3SMYPA258852065 zou vandaag worden afgeleverd.
wij zijn de hele dag thuis gebleven en we hebben niets gehoord of gezien.
Dan vind ik een bericht op internet dat de bezorger om 13.10 geweest zou zijn. In ieder geval heeft die niet bij ons aangebeld en ook geen bericht in de brievenbus noch het pakketj afgegeven bij de buren. Ra Ra Hoe kan dat?

Gewenste Oplossing:

als ik hier opheldering over krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 september 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vermeulen,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik zie dat hetzelfde bericht geplaatst is op deze website onder nummer 642951. Omdat er zojuist een reactie op dat bericht geplaatst is, verzoek ik u om deze klacht daar verder met ons af te handelen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Vermeulen