Klacht: BEZORGER NIET GEWEEST EN GEEN BOODSCHAP ACHTERGELATEN

op 04 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

een pakket 3SMYPA258852065 zou vandaag worden afgeleverd.
wij zijn de hele dag thuis gebleven en we hebben niets gehoord of gezien.
Dan vind ik een bericht op internet dat de bezorger om 13.10 geweest zou zijn. In ieder geval heeft die niet bij ons aangebeld en ook geen bericht in de brievenbus noch het pakketj afgegeven bij de buren. Ra Ra Hoe kan dat?

als ik hier opheldering over krijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer Vermeulen, Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en er geen gemist briefje is achtergelaten bij de eerste bezorgpoging. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Ter controle hoor ik graag van u of uw bel goed werkt, met die gegevens kan ik een klacht voor u aanmaken. Op die manier kan dit met de betreffende bezorger besproken worden, om de kans te verkleinen dat dit opnieuw gebeurt. Ter aanvulling is het aan de bezorger zelf of hij/zij een pakket bij de buren levert, of er de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging op uw adres gedaan zal worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer Vermeulen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:06 geantwoord

Geachte heer Vermeulen,