Klacht: Bezorger niet geweest

op 02 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag 29 april zou ik een pakketje ontvangen tussen 9 en 13 hij is tot 13.50 niet geweest heb toen gebeld met dhl klantservice na 15 min wachten kreeg ik iemand aan de lijn mevrouw gaf aan dat de bezorger zojuist was gekomen maar niemand thuis trof terwijl ik gewoon thuis was daarna wilde ik het gemiste briefje ophalen maar was er niet dus ja de bezorger die was helemaal niet geweest en ik zit. maar op het pakketje te wachten thuis en nu maandag zou hij komen nu staat er bezorging verhindert gebeld wat dit inhoud kom.ik te horen dat de bezorger niet het adres heeft kunnen vinden terwijl ik hier al jaren woon en nog nooid eerdee dit heb gehoord postnl heeft vandaag wel van postnl een pakketje gekregen hoe kan de bezorger dhl niet komen naar mij adres ben heel erg boos ik hoor dar mijn pakket nu terug word gestuurd naar verzender nou dankje dhl nu moet ik proberen in contact te.komen om.mijn geld of ja anders nog een poging lagen bezorgen maar denk dat het weer niet goed komt heb geen vertrouwen meer in dhl

Ja antwoord krijg op mijn vraag waarom de postbode niet is geweest ?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 mei 2017 om 14:12 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en hier wil ik dan ook mijn excuses voor aanbieden. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Volgens mijn gegevens is het pakket niet retour gestuurd door een foutief adres maar omdat de ontvanger onbekend zou zijn op het opgegeven adres. Ik wil u adviseren contact op te nemen met de verzender. De verzender zal namelijk het pakket opnieuw toe moeten sturen.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 03 mei 2017 om 10:59 geantwoord

Ja de bezorger die doet zijn werk niet hij zegt twee keer iets dat niet klopt de ene keer ben ik niet thuis en de andere keer woon ik dus niet.op de adres en als ik zeg dat ik mijn pakketje nogmaals wil.ontvangen komt de zelfde postbode met de zelfde smoes wat dan geven jullie mij zekerheid dat ik.mijn pakket.dit keer zeker.krijg ?

Alle klachten die gemeld zijn door Nurayaydin