Klacht: Bezorger niet geweest

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket bij bol.com besteld en zou die de volgende dag ontvangen. Ook de tijd waartussen was bekend via track en trace. Het pakket zou na 15:00 geleverd worden. Ik was vanaf 12:30 thuis en bleef wachten. Echter kwam mijn pakket maar niet. Tot mijn verbazing zag in in de track en trace staan dat ze geweest waren rond 16:40 maar mij hadden gemist. De bezorger is echter nooit langs geweest. Ik kan vanuit mijn woonkamer de witte bus zien aankomen maar deze is nooit geweest. Ook gaat mijn deurbel heel hard, deze kan ik niet missen maar deze is ook niet afgegaan. Doet het overigens prima!

Kortom de postbezorger is niet geweest en heeft zomaar aangegeven dat ze mij hebben gemist. Dat kan dus niet!. Ook heb ik geen gemist briefje in mijn brievenbus gehad.

Bol.com gebeld en zij hadden het pakket verzonden , het lag dus niet aan hen maar aan de bezorging van PostNL. Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd, heel erg vervelend dat ik nu moet wachten tot maandag en dus weer een halve dag verplicht thuis moet wachten!!!

Ik ben tevreden wanneer postNL hun bezorgers erop aanspreekt en nagaat wie er met de pet naar gooien. Daarnaast ben ik tevreden wanneer dit simpelweg niet meer gebeurd maar de bezorgers gewoon hun werk doen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Janice, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de bezorging op uw adres niet op de juiste wijze is verlopen. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht de 3S-code van de betreffende zending mee willen sturen? Ook ontvang ik graag uw postcode,huisnummer, e-mailadres en telefoonnummer. Mocht u deze gegevens niet openbaar willen versturen, dan kunt u ook op een andere wijze contact opnemen met onze klantenservice. De contactgegevens kunt u via www.postnl.nl vinden. Met voldoende informatie is het mogelijk om een klacht in te dienen, zodat de bezorger hier op aangesproken zal worden. Zo kan de kans op herhaling verkleind worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:39 geantwoord

Geachte mevrouw Janice,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Janice87