Klacht: Bezorger niet geweest

op 18 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket van Douglas zou op zsterdag 16juni tussen 11.00 en 15.00uur bezorgen. Hier heb ik hele dag voor gewacht thuis. Nu de volgende dag is nog steeds bezorgd. Ik vind het kwalijk dat ik niet eens email krijg wat de gang van zaken is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de bezorging ook echt aankomt en als er een keer voor komt dat het niet lukt ket de bezorging dat ik hier een bericht over krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 juni 2018 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket afgelopen zaterdag niet bij u bezorgd is. Ik zie inderdaad in ons systeem dat er sprake was van een overmacht situatie, door onvoorziene omstandigheden kon de bezorger niet meer op tijd bij u zijn. Dat is natuurlijk ontzettend vervelend, hier wil ik u dan ook mijn excuses voor aanbieden. Uw pakket zal vandaag alsnog bij u aangeboden worden.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Serwa