Klacht: Bezorger niet geweest

op 04 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger geeft aan ons gemist te hebben op 18-11-2017
Wij zaten te wachten op het pakketje heel het gezin was thuis.
Bezorger is niet geweest er zat ook geen briefje in de bus. Ook bij medere bewoners van het plein is hij niet geweest.

Als jullie gewoon jullie pakketen komen bezorgen zoals afgesproken. Dit komt veelste vaak voor
Neem genoeg personeel aan die wel kunnen bezorgen en hun verandwoordelijkheid nemen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Popma, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en tevens geen bericht heeft achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een klacht over aanmaken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de barcode van het pakket hiervoor nog door te geven? Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Popma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Popma

Alle klachten die gemeld zijn door Niet kloten