Klacht: Bezorger niet geweest

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vorige week een pakketje besteld en deze zou geleverd worden via DHL. Het zou geleverd worden tussen 11.00 en 15.00. toen het eenmaal 15.00 uur was was er nog niemand van DHL te bekennen en ben ik opnieuw gaan kijken naar de track andere trace en daar stond bij dat wij niet thuis waren. Echter waren wij gewoon thuis en vonden geen briefje met daarop dat de bezorger geweest is. Nu zou er vandaag weer een pakketje komen via DHL en is het precies hetzelfde verhaal!

Als de bezorger door middel van een briefje in de brievenbus laat weten dat hij/zij geweest is. Voortaan ook daadwerkelijk komen, dit is in beide gevallen niet gebeurd. We waren namelijk allemaal thuis tussen de tijden dat de bezorger zou komen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 14:12 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat nadat de levering in eerste instantie mislukt is u hem de volgende dag wel heeft ontvangen. Wat betreft de zending van gisteren verwacht ik een ander probleem. De verzender heeft uw huisnummer als 3934 genoteerd ipv wijk jol39 huisnummer 34. Hierdoor zal de gps de chauffeur niet kunnen helpen en moet deze het op eigen wijkkennis doen. Hij is voor vandaag weer onderweg, ik verwacht dat het vandaag wel gaat lukken.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 juli 2017 om 10:16 geantwoord

Ik snap dat niet iedereen op de hoogte is van de nummering in Lelystad. Echter is dit probleem alleen met DHL. Met andere leveranciers/bedrijven hebben we hier nooit problemen mee gehad. Zelfs leveranciers die niet uit Lelystad komen weten het huis te vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Lynseyvangroen