Klacht: Bezorger niet geweest

op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou afgelopen woensdag al binnenkomen. Omdat mijn pakket verkeert gesorteerd zou zijn werd dit vrijdag pas. Vrijdag is iemand de hele dag thuis gebleven omdat tussen 2 en 6 het pakket geleverd zou worden. Kijk ik op track en trace en staat er dat er niemand thuis was. Dit is onzin. De gene die thuis was zegt niemand gezien of gehoord te hebben! Ook de buurvrouw die buiten in de tuin bezig was heeft niemand gezien. Ook geen briefje of niks achtergelaten!

Dit kan toch niet! Deze bestelling is heel belangrijk en word dankszij DHL als maar uitgesteld!

Dat mijn pakket vrijdag (vandaag) nog geleverd word! Al is het avonds!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 15:20 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat u inderdaad niet thuis bent gemeld. Helaas kunnen we vandaag verder niets voor u hierin betekenen. We hebben 1 leverpoging per dag en kunnen uw pakket hierdoor helaas niet naar de avondrit schuiven. Daar de bezorger aan de vroege kant is kan het nog zijn dat hij toch nog een keer langskomt anders ben ik bang dat dit morgenochtend zal worden tussen 09:00 en 13:00.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 26 mei 2017 om 15:32 geantwoord

Hoe kan het dan dat de bezorger niet eens geprobeerd heeft om aan te bellen? Of een briefje achter te laten? Volgens mij en de buren is de bezorger niet eens in de straat geweest

Alle klachten die gemeld zijn door bartglu