Klacht: Bezorger niet gekomen: nu bij het sorteercentrum

op 12 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje zou dinsdag geleverd worden, maar toen volgde ik de track and tracé en stond er ineens “bezorging verhinderd”. Ik heb geen melding gekregen en geen nieuw bezorgingsmoment.
Nu staat er “klaar voor versturen naar het sorteercentrum”. Ik snap nu niet wanneer het wordt bezorgd en wat er nou gebeurd is..

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje deze week nog wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 september 2018 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Wede,

Helaas is er iets niet goed gegaan met het adreslabel en heeft de bezorger twee verschillende adressen opgegeven gekregen om het pakket op te bezorgen. In dit geval is deze verplicht het pakket retour te sturen naar de verzender.

Ik adviseer u bij uw verzender te melden dat het pakket retour gaat komen en te vragen om een nieuwe verzendpoging te doen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sophiewede