Klacht: bezorger niet aan de deur geweest, maar wel zending gemist

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Speciaal een avond levering genomen om een pakket bezorgd te krijgen, krijgen we een melding van Postnl dat de bezorger had aangebeld, maar dat deze ons niet thuis trof. We waren gewoon thuis en hadden zelfs 2 deurbellen aan staan. Geen briefje in de bus en de klantenservice gebeld. Deze kon alleen maar melden dat het vervelend is en dat we via internet of de app een ander bezorg moment konden kiezen. In de app staat vermeld extra vroeg ophalen vanaf 9.00, blijkt alleen na 15.00 uur mogelijk om af te halen. Hoezo incomplete informatie van PostNL.

aanspreken van bezorger dat deze zijn werk niet heeft gedaan en terugkoppeling waarom deze niet is aangeboden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw du Prie,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te horen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hier reeds een klacht van is opgemaakt. U zult hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger en passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maximus1973