Klacht: Bezorger meldt pakket als bezorgd op juiste adres maar we hebben niks!

lvgils op 02 november 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meerdere keren gebeuren met DHL overigens. Terwijl we gewoon thuis zijn en een pakket verwachten ontvangen we intussen een bericht dat het pakket is afgegeven. Webwinkel uiteraard op de hoogte gebracht en dan maar weet afwachten. Onzettend onbetrouwbaar !

Gewenste Oplossing:

Ik wens het pakket op korte termijn te ontvangen met een excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 november 2020 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

wat ontzettend vervelend dat het pakket niet bij u is aangekomen. Ik zie dat u hierover inmiddels al contact met ons heeft opgenomen en dat er een onderzoek gestart is. Krijgt u het pakket de komende dagen niet alsnog geleverd, neemt u dan contact op met de webwinkel. Zij worden op de hoogte gesteld van het resultaat van het onderzoek. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door lvgils