Klacht: Bezorger meld altijd niet thuis ik werk thuis

op 31 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn buren en ik komen er achter dat de bezorger van DHL bij ons altijd pakketjes kwijt raakt of gewoon niet bezorgd en meld dat we niet thuis zijn terwijl wij dit gewoon altijd zijn als er bezorgd moet worden. Daar plan ik mijn bezorging op in.

Ik krijg altijd de melding niet thuis terwijl ik thuis werk. Het liefste zou ik ook niet willen dat mijn pakketjes via DHL worden bezorgd omdat dit bedrijf er na een aantal klachten niets mee doet.

De frustratie zit enorm hoog want er word gewoon niet naar ons geluisterd. Als ik mijn werk niet uitvoer op mijn werk (werkwijgering) word ik ontslagen. Tijd dat deze bezorger dus iets nieuw gaat zoeken.

ik ben tevreden Als de bezorger ontslagen word en mijn pakketje vandaag geleverd word. en als er in de toekomst een pakketje geleverd moet worden er een andere bezorger is die dit doet. die wel goed zijn werk uitvoert! geen pakketjes kwijt raakt en geen niet thuis melding doet wanneer ik gewoon op de bel aan het wachten ben!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vaak onterechte niet thuis berichten ontvangt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil dit graag voor u uitzoeken. Heeft u voor mij als voorbeeld een aantal track en trace codes waarbij dit is voorgevallen? Dan kan ik ook nagaan of het om dezelfde bezorger gaat die deze melding maakt en een klacht aanmaken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Ashna Webcare DHL Parcel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 31 mei 2021 om 15:42 geantwoord

Goedemiddag,

Ashna
Webcare DHL Parcel

Heeft op 31 mei 2021 om 18:20 geantwoord

ik bewaar natuurlijk niet al mijn track en trace codes

Alle klachten die gemeld zijn door Ben schneider