Klacht: bezorger maakt 3x een fout

op 07 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger zou emotionele zending bezorgen.
Van Firma FOTOKADO.
De bezorger heeft niet aangebeld hij heeft geen papier in de bus gedaan en een wildvreemde heeft getekend.
Klanten service DHL wil niet met Bezorger bellen , en vragen waar het is fout gegaan.

Gewenste Oplossing:

Kan zeer verdietige kado ontvanger niet meer troosten.
Dus Nooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 augustus 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Gustaf,

Bedankt voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend dat deze belangrijke en waardevolle zending nog niet terecht is. Ik heb de zending voor je nagekeken en ik kan zien dat er inmiddels een onderzoek is gestart vanuit Canvascompany. Op deze manier wordt er navraag gedaan bij onze bezorger, zodat wij kunnen achterhalen waar het pakket uiteindelijk is afgeleverd.

Ik zou je dan ook willen adviseren hierover contact te onderhouden met Canvascompany. Wij zullen hen namelijk contacteren wanneer wij hier meer nieuws over hebben. Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren. Ik hoop dat we het snel kunnen oplossen voor je.

Met vriendelijke groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door gustaf c