Klacht: bezorger ‘levert’ paketten af voordeur en staan vervolgens 5 u id regen !

op 13 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL ‘levert’ pakketten af die vervolgens 5 u in de regen staan omdat er niemand thuis was. Iedereen kan ze zo meenemen (woon in centrum!).
Dit was 2 weken geleden en vandaag gebeurde dat weer !!!

NOOIT meer doen !
En lever ze dan netjes af bij een DHL afhaal winkel IDIOOT !!!
En doe briefje id deur !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,U geeft aan dat er een pakket bij u voor de deur, onbeheerd is achtergelaten. Dit is inderdaad iets wat niet mag en waar dan ook een klacht op zijn plaats is.Ik heb alleen op basis van uw adres gegevens niet kunnen vinden om welk pakket dit gaat. Heeft u hier ook het zendingsnummer van?We horen graag van u.Met vriendelijke groet,Marlijn Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 11:56 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Heeft op 13 mei 2020 om 12:09 geantwoord

Wtf?
Dan wacht je maar ff. Net als jullie klantenseevice.
Momenteel ben ik erg druk; reageer maar andere keer wanneer ik minder druk ben ja !!!

Alle klachten die gemeld zijn door groen21