Klacht: Bezorger laat pakket voor een deur bij de buren staan omdat ok weiger om het pakket aan te nemen

Ontevreden met de service op 28 december 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag werd er bij mij aangebeld. Het was DPD en de bezorger vraagt als ik een pakket voor mijn buren aan wil nemen. Ik zeg sorry dat doe ik uit principe niet meer, omdat mijn pakketten kwijtraken.

Hij vraagt; kan je dan de deur voor mij openen, zodat ik het voor hun deur zet. Ik antwoord; ik denk niet dat de buren daar blij mee zullen zijn. Hij antwoord; nou dan moeten ze thuis zijn.

Ik woon in een appartement met een open gallerij, toegankelijk voor iedereen die beneden door de toegangsdeur kan. Ons galerij is open en de galerij wordt nat als het regent.

Ik kon mijn oren niet geloven. Ik keek uit mijn raam en ik zag dat hij bij DPD werkt en het busje stond er nog. Ik belde het bedrijf, maar ze zijn op zaterdag niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Bezorger zouden met respect om moeten gaan met de klant zijn pakket. Ik beschrijf een situatie. Mijn pakket bij de buren heb ik nooit ontvangen. Er hangen brieven van vermiste pakketten in ons portiek.

In zo een situatie zou hij het pakket bij een afgifte punt af moeten geven of op een andere dag moeten bezorgen. Dit is zeer slechte service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 28 december 2019 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roxanne,

Bedankt voor jouw feedback. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Ik betreur dat de levering van jouw pakket niet naar wens is verlopen. Wil je de status weten van jouw bestelling, ontvang ik graag het 14-cijferig pakketnummer. Via de officiële DPD kanalen zijn wij te bereiken. Telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur op het nummer 0900 3734 663 (€0,50 per gesprek). Via Facebook, Twitter of vul een contactformulier op de website: www.dpd.nl.

Met vriendelijke groet,

DPD Customer Service

Ontevreden met de service

Heeft op 31 december 2019 om 08:15 geantwoord

Dit is geen oplossing op de klacht. Het sluit niet aan op de klacht. Het gaat niet een om mijn pakket. Pakketten raken vermist in onze appartementen complex. Als de bezorger bij mij aanbeld en dit gebeurt dan snap ik waarom pakketten vermist raken. En de manier hoe men met mijn klacht omgaat, bied ook geen oplossing voor de situatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden met de service