Klacht: Bezorger laat duur pakket gewoon voor de deur achter

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is absoluut niet de bedoeling dat pakketten voor de voordeur onbeheerd worden achter gelaten, ongeacht de waarde! Goed dat u dit aan ons meldt. Ik zet dit direct door naar de leidinggevende van deze chauffeur. Mijn excuses voor deze afleverwijze.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica15hh3