Klacht: Bezorger komt weer niet opdagen…

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket besteld met een bezorgtijd tussen 13:30-17:00. Dit lijkt mij zeer ruim, maar de bezorger is niet meer komen opdagen. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Ik zou graag een duidelijke tijd willen hebben waarin het pakket bezorgd wordt. Als het niet voor een bepaalde tijd bezorgd kan worden, geef dan niet zo’n strakke tijd en geef aan op welk tijdstip dit dan wel zal aankomen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Wielenga, Hartelijk dank voor uw bericht. Uit uw verhaal begrijp ik dat de bezorger niet bij u langs is geweest binnen het aangegeven tijdvak. Graag wil ik hierop reageren. Allereerst mijn excuses voor de vertraging. De tijdvakken die staan aangegeven op de website of in de app zijn echter een indicatie. Het kan incidenteel voorkomen dat de bezorger later is dan het aangegeven tijdvak. Dit kan bijvoorbeeld komen door omstandigheden in het verkeer of een wijziging in de route van de bezorger. Heeft u het pakket inmiddels wel in ontvangst kunnen nemen? Zo niet, dan kijk ik graag nog even met u mee. Zou u mij is dat geval de trackingcode van het pakket kunnen sturen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 11:24 geantwoord

Geachte heer Wielenga,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sjw1705