Klacht: Bezorger komt telkens telaat

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger zou vandaag tussen 19:00-22:00 langs komen om mijn pakketje te bezorgen. Tot nu toe 22:40 nog niemand gezien. Het zou erg vervelend zijn als hij na 23:00 nog aanbeld. Morgen verwacht ik weer 2 pakketjes tussen 19:00-20:30. Hopelijk komen deze wel op tijd binnen. Vorige keer was de bezorger ook al ruim 40min. later dan gepland.

Gewenste Oplossing:

Volgende keer graag optijd de pakketjes bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw pakket niet op het verwachte moment is bezorgd. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. We streven ernaar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen garantie. Een enkele keer kan er tijdens het proces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag. Ik ga er vanuit dat u de betreffende zending inmiddels in uw bezit heeft.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lingx