Klacht: Bezorger komt nooit op aangegeven bezorgdag/datum

op 19 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in korte tijd meerdere keren iets besteld bij diverse organisaties die gebruik maken van de services van DHL. Inmiddels is het dit weekend de derde keer dat ik bericht krijg dat mijn bestelling wordt bezorgd op een dag/tijd (meestal zaterdag) en dat de bezorger vervolgens gewoon niet komt. Dan komt er online ineens te staan “tijdelijke overmacht” (wat dat dan ook inhoudt…). Het lijkt me sterk dat dit elke keer gebeurt. Als ik kon kiezen door wie ik mijn pakket geleverd wil hebben, zou dat in ieder geval niet DHL zijn.

Gewenste Oplossing:

Aan mijn voorgaande te late bestellingen kan niks meer gedaan worden, maar het zou fijn zijn als DHL gewoon komt op de dag en tijd die ze aangeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juni 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat de pakketten vaker niet dan wel op de aangegeven tijdsindicatie bezorgd worden, en in plaats daarvan de status tijdelijke overmacht zichtbaar is. Dit houdt in dat er wegens onvoorziene omstandigheden niet bezorgd kon worden, het klopt dan inderdaad dat u geen bezorger gezien heeft. Het gebeurd bij uw pakketten in de maand mei en juni echter wel opvallend vaak. Ik maak er daarom een melding van. Ik hoop dat de volgende bezorging wel netjes op het aangegeven tijdstip bezorg worden!

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Flo22