Klacht: BEZORGER KOMT NIETS , DAG NAAR DE KL…

op 27 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

verjaardagscadeau voor zusje bij Douglas besteld, dom van mij, vergeten afleveradres te veranderen in afhalen bij Douglasfiliaal. Standaard haal ik mijn pakketjes het liefst zelf af want wachten op de bezorger vind ik compleet ruk.
Maar goed , daar gaan we weer, vandaag hele dag voor niets zitten te wachten op de bezorger die volgens de track code het pakket om 11.23 heeft opgehaald bij het depot, en het voor 18/00 uur bij mij zou bezorgen.
u raadt het al: niets!!
het is nu 21.31 en volgens de trackcode is de bezorger nog steeds onderweg . Krijg ik nou mijn bestelling ?!?!

Gewenste Oplossing:

mijn bestelling onmiddelijk.
Excuses, reden waarom. Cadeaubon , bos bloemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mls3004

1 maand geleden - Helemaal mooi : terwijl ik hier thuis deze klacht zit te schrijven is de informatie bij de trackcode bijgewerkt en is de bezorger zogenaamd aan net aan de deur geweest om 21.18 en was ik niet thuis. morgen volgt een 2de bezorgpoging hahaha heel grappig als ik me niet kapot irriteerde, ik beloof u plechtig bij deze dat ik nooit meer wat zal bestellen indien het bestelde bezorgd moet worden door DHL. Vaarwel parfumerie Douglas als eerste!

Reactie van de melder van de klacht mls3004

1 maand geleden - Helemaal mooi : terwijl ik hier thuis deze klacht zit te schrijven is de informatie bij de trackcode bijgewerkt en is de bezorger zogenaamd net aan de deur geweest om 21.18 en was ik niet thuis. morgen volgt een 2de bezorgpoging hahaha heel grappig als ik me niet kapot irriteerde, ik beloof u plechtig bij deze dat ik nooit meer wat zal bestellen indien het bestelde bezorgd moet worden door DHL. Vaarwel parfumerie Douglas als eerste!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 september 2017 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Heel begrijpelijk dat u boos wordt over het feit dat er \"niet thuis\" wordt gemeld terwijl u de hele dag op uw bestelling heeft zitten wachten. Het is ons depot gisteren helaas niet gelukt alle pakketten te bezorgen, zij hadden hier overmacht moeten melden en dat uw zending wordt uitgesteld naar de volgende bezorgddag. Dit heb ik zowel hier intern als ook bij het depot gemeld. Mijn excuses voor de foute melding en de vertraging. Uw pakket is opnieuw ingepland voor bezorging vandaag tussen 14-18u. Uiteraard begrijp ik het als u hier niet langer meer speciaal voor thuis blijft. Eventueel kunt u door contact op te nemen met onze klantenservice een nieuwe bezorgafspraak maken of het naar een afhaalpunt laten sturen voor morgen. U kunt ons dagelijks tot 19.00 bereiken via: 088 345 43 99.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door mls3004