Klacht: Bezorger komt niet opdagen

op 19 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou tussen 14.00 en 18.00 een pakket bezorgd worden . Bezorger komt niet opdagen en ik heb daar ook geen bericht van gehad. Dit is al de 3 e keer dat DHL dit zo doet , het lijkt wel als ze niet genoeg pakjes hebben voor de wijk ze het gewoon overslaan . Ik moet maar wachten tot hun zin hebben om te komen . Ik heb DHL gebeld maar ik krijg daar het idee dat ik morgen of overmorgen maar gewoon moet afwachten of ik het pakketje krijg. Waarom word er geen melding gemaakt als er niet bezorgd word.

Gewenste Oplossing:

Il ben tevreden als er afspraken na worden gekomen en ik nu maar een gecompenseerd word voor die dagen wachten .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2018 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Riem,

U heeft deze klacht meerdere malen op deze website klacht.nl geplaatst. Ik heb u op deze site al van antwoord voorzien onder referentienummer 742116. Ik ga er vanuit dat u begrijpt dat ik mijn antwoord hier niet nogmaals ga formuleren. Hartelijk bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 19 september 2018 om 12:47 geantwoord

Ik heb mijn pakje nog steeds niet dus de klacht is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Lidia riem