Klacht: bezorger komt niet opdagen

op 12 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakje moest volgens track and trace vrijdag bezorgd worden
niemand geweest
geen eens een tijdvak
volgende dag
pakket is beschadigd
retour afzender
maar er is geen afzender bekend
we kijken er dinsdag naar of zo

ik wil hier een verklaring voor
en wie bepaald wanneer iets beschadigd is?
De ontvanger had dit zelf willen bepalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Roof, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u het pakket nog niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend kan zijn, waarvoor mijn excuses. Zou u de 3S-code/tracking code van het betreffende pakket mee willen sturen? Dan kijk ik graag of ik meer informatie voor u kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Roof, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht schatje66

1 maand geleden - geen probleem ondanks dat er tot op heden niks opgelost is Situatie barcode 3SKABA155351574 niemand geweest geen reden niks volgende dag geen updates en ineens pakket is retour is zgn stuk kon niet retour want er was geen retour adres belofte post nl binnen de 6 dagen heeft u het pakket terug niet dus nog langer wachten want ja het is druk

Reactie van de melder van de klacht schatje66

1 maand geleden - voor vrijdag nemen we contact op u raadt het al noppes niente nada Wat een service sorry hoor

Reactie van de melder van de klacht schatje66

1 maand geleden - en nu is het pakket zoek en er kan zelfs geen sorry vanaf wat een bedrijf

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:31 geantwoord

Geachte mevrouw Roof,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat de afzender van dit pakket inmiddels een onderzoek heeft opgestart en dat de onderzoeksafdeling inmiddels contact heeft gehad met deze persoon en dat het onderzoek momenteel nog loopt. Er zal nogmaals contact met de afzender worden opgenomen zodra er meer informatie beschikbaar is.

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:42 geantwoord

waardeloos