Klacht: Bezorger komt niet opdagen

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bestellen regelmatig spullen die bezorgd moeten worden door DHL. Vaak komen ze niet opdagen en schrijven zij: geadresseerde niet thuis of adres onbekend. Het pakket is ook 3x teruggestuurd! Soms komen ze pas na 2 dagen. Wij zijn beiden thuis en wachten voor niets. Het is ons al 8x overkomen.

Ik vind dit een zéér slecht bedrijf dat onbetrouwbaar is.

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrijf pakketjes (op tijd) aflevert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw geeft aan dat er is gemeld dat u niet aanwezig was terwijl u gewoon aanwezig was. Dit is zeker niet de bedoeling. Tevens geeft u aan dat dit veel vuldig is voorgekomen en dat uw pakket hierdoor zelf als geretourneerd zijn. Graag willen wij dit verder onderzoeken daar heb ik uw melding gelijk doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit verder met de bezorger opnemen.

Excuses dat u deze ervaring heeft met de levering van uw pakket.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel en Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Angela76