Klacht: Bezorger komt niet op afgesproken tijdstip

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag (zaterdag 8 oktober) tussen 11.00 en 15.00 zou er een pakketje worden bezorgd van Asos op mijn adres. Het is nu de tweede keer dat van uw bezorgers iemand niet op het afgesproken tijdstip het pakketje bezorgd. Dit vind ik erg spijtig i.v.m. mijn eigen werktijden (en uiteraard omdat gewoonweg de afspraak die ik twee dagen geleden heb ingepland niet wordt nagekomen).
Op dit moment( 15.28) is er nog steeds niemand gearriveerd.
Mijn bezorgcode is 2JT8651NJ.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bezorger het pakket brengt op het daarvoor afgesproken tijdstip, namelijk tussen 11.00 en 15.00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stephaniegodding