Klacht: Bezorger, komt niet naar de voordeur.

op 17 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij ons komen de bezorgers niet tot aan de voordeur bezorgen in onze galerij met lift.
Ze bellen aan en verwachten dat wij naar beneden komen om het pakket op te halen.
Zo niet, is meneer boos.
Als er gevraagd word if ze naar boven kunnen komen.
Krijg je als antwoord we bezorgen tot de deur.
U moet beneden komen.
Ik zit met een baby en ben niet van plan met mn hele hebben en houwen naar beneden te lopen.
Ik vind dit niet netjes, betalen wij hiervoor zoveel bezorgkosten?

Mvg, Elvira

Gewenste Oplossing:

Als de bezorgers ook daadwerkelijk tot de voordeur bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Tuinman, Hartelijk dank voor uw bericht op deze klachtenpagina. Ik begrijp dat de bezorger weigert om naar boven te komen. Ik kan me voorstellen dat u dit een kwalijke zaak vindt. Graag reageer ik op uw bericht. De bezorger mag u via de intercom vragen om naar beneden te komen. Wanneer u dit echter weigert, is de bezorger verplicht om bij u aan de deur te komen. Mijn excuses dat de bezorger u een ander antwoord gaf. Ik zie dat uw pakket gisteren nog wel is bezorgd. Heeft de bezorger het pakket nog bij u aan de deur gebracht of heeft u het pakket zelf opgehaald? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Tuinman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 februari 2018 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tuinman,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Elvirat