Klacht: Bezorger komt niet langs

op 04 juli 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

De afgelopen keren kreeg ik de melding dat de bezorgpoging mislukt was terwijl mijn moeder tuis was. Deze keer was ik zelf de hele dag thuis en er heeft niemand aangebeld of aangeklopt en toch kreeg ik weer de melding dat de poging mislukt was. Uiteraard is er ook geen briefje achtergelaten wat nog verder bewijst dat er niemand langs is geweest. Nu mag ik weer naar een ophaalpunt gaan om het pakketje op te halen wat benzine en tijd kost.
Daarnaast kon ik een keer aangeven dat ik toestemming geef om het pakketje achter te laten. Ik had dit gedaan en aangegeven dat ik het in de achtertuin wil en het liefst in de papierbak. PostNL, DHL en UPS doen dit regelmatig en dat waardeer ik. Ik was toevallig nog net thuis en ik hoorde de deurbel gaan, ik was binnen 10 seconden bij de deur en zag nog net de bezorger instappen in zijn busje en meteen wegrijden. Het pakketje lag netjes voor de voordeur waar de eerste beste persoon het op kan rapen en meenemen. Van alle pakketdiensten waar ik ervaring mee heb gehad is DPD uitermate de slechtste en meest asociale, het is voor mij een vraagteken hoe jullie überhaupt klanten hebben. Voortaan zal ik elke keer als ik iets bestel bij een webshop die via DPD verstuurd, vragen of ze van pakketdienst kunnen veranderen.

Als de bezorger morgen het pakketje persoonlijk komt brengen met zijn excuses en dit de laatste keer is dat hij zo iets flikt. Of dat DPD mijn benzinekosten terugbetaald die ik elke keer heb als een pakketje op moet halen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 juli 2019 om 16:39 geantwoord

Hi Jan, wat vervelend om dit te horen. Uiteraard is dit niet de normale gang van zaken. Ik wil dan ook graag hiervoor een klacht indienen zodat de desbetreffende chauffeur erop aangesproken wordt. Hiervoor wil ik je vragen om via FacebookTwitter een privebericht te sturen, met hierin jouw klacht en het 14-cijferige pakketnummer.

DPD klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Husar117