Klacht: Bezorger komt niet en zegt vervolgens dat er niemand thuis is. Nu al 2x!!

Hennie0409 op 25 april 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een retour op laten halen van Wehkamp. Dit gaat via DHL.
Eind vorig jaar is er uiteindelijk 3x iemand geweest voordat mijn pakket werd opgehaald. De bezorger kwam gewoon niet langs en beweerde dat er niemand thuis was.
Nu is het wederom raak! Nu al 2x een afspraak ingepland en geen bezorger te zien. Maar wel zeggen dat er niemand thuis was.
Ik heb al gebeld met DHL over de eerste keer dat het pakket deze keer niet opgehaald is.
Echter is het pakket gisteren, 24 april, wederom niet opgehaald.
Te gek voor woorden dit!
Deze persoon doet zijnhaar werk niet naar behoren. Ik moet nu via wehkamp een derde afspraak inplannen.
Graag zie ik hier verandering in.

Gewenste Oplossing:

Het is een structureel probleem. Deze persoon functioneert niet. Gaat ten koste van jullie naam en klanten gaan weg.
Ik wil een afspraak dat de bestelling daadwerkelijk opgehaald word! Ik moet nu een derde afspraak inplannen en daardoor ook thuis zijn voor de 3e keer een dagdeel! Graag verandering. Een compensatie voor het zoveelste ongemak is gewenst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 april 2019 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u baalt van de situatie. Ik heb uw klacht dan ook direct doorgezet naar het desbetreffende afleverdepot, met de melding dat dit vaker zou zijn voorgekomen en hier extra goed op te letten. Ik ga er hiermee dan ook vanuit dat het nu voor de aankomende afhaalpoging wel gewoon goed gaat. Zo niet, dan horen wij dit ook graag!

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door