Mijn Klacht:
Ik wil een retour op laten halen van Wehkamp. Dit gaat via DHL.
Eind vorig jaar is er uiteindelijk 3x iemand geweest voordat mijn pakket werd opgehaald. De bezorger kwam gewoon niet langs en beweerde dat er niemand thuis was.
Nu is het wederom raak! Nu al 2x een afspraak ingepland en geen bezorger te zien. Maar wel zeggen dat er niemand thuis was.
Ik heb al gebeld met DHL over de eerste keer dat het pakket deze keer niet opgehaald is.
Echter is het pakket gisteren, 24 april, wederom niet opgehaald.
Te gek voor woorden dit!
Deze persoon doet zijnhaar werk niet naar behoren. Ik moet nu via wehkamp een derde afspraak inplannen.
Graag zie ik hier verandering in.
Gewenste Oplossing:
Het is een structureel probleem. Deze persoon functioneert niet. Gaat ten koste van jullie naam en klanten gaan weg.
Ik wil een afspraak dat de bestelling daadwerkelijk opgehaald word! Ik moet nu een derde afspraak inplannen en daardoor ook thuis zijn voor de 3e keer een dagdeel! Graag verandering. Een compensatie voor het zoveelste ongemak is gewenst.