Klacht: bezorger komt niet en zegt dat IK niet thuis ben

op 17 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3x is er aangegeven dat ik niet thuis zou zijn toen de bezorger voor de deur stond dit terwijl ik toch echt thuis zat te wachten op het pakketje. heb ook 3x gebeld naar de klantenservice deze kunnen alleen bevestigen wat ik binnen krijgt per mail.
iedere dag heb ik een andere afspraak gemaakt en ben ik tussen de gemaakte afspraak thuis gebleven. zelfs de bel nog gecontroleerd maar doet het toch ook echt.
heel slecht. ik ga dan ook niet meer bestellen bij de HM omdat ze de levering doen bij DHL – parcel.

Gewenste Oplossing:

doe het werk en iedereen is tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 april 2020 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Mensingh