Klacht: Bezorger komt niet

op 19 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is al de derde keer dat DHL niet op komt dagen zonder dat even netjes te melden. Er word wel verwacht dat je thuis bent als de bezorger komt maar als hun niet genoeg pakjes voor de wijk hebben blijven ze zónder bericht weg en moet ik zelf bellen wat er aan de hand is en waarom ik voor niks thuis zit te wachten van 14.00 tot 18.00. Hopelijk betaalt DHL nu wel een keer de uren dat il voor niks zit te wachten . Ze kunnen als je belt ook niet eens zeggen wanneer je dan je pakketje krijgt . Erg iritant dit soort ongeïnteresseerde mentaliteit van DHL.

Als ze de gemaakte afspraken na komen . En nu een keer compensatie voor al die uren dat ik voor niks zit te wachten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Lidia riem

2 maanden geleden - Waarom zie ik deze klacht niet bij de andere klachten staan

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 september 2018 om 11:42 geantwoord

Beste mevrouw Riem,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket was gisteren helaas door een fout in het sorteerproces niet met de wagen van de bezorger meegegaan. Daardoor kon het pakket ook niet worden bezorgd. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat u inmiddels heeft aangegeven uw pakket morgenavond te willen ontvangen. U kunt onze bezorger dan verwachten tussen 18:00 en 21:00 uur.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 19 september 2018 om 12:49 geantwoord

Niet zeggen dat t opgelost is als jullie de problemen niet aanpakken . Als je niet op komt dagen dan meld je dat even van te voren zodat ik gewoon door kan werken .

Alle klachten die gemeld zijn door Lidia riem