Klacht: Bezorger komt niet

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 4 dagen thuis te zitten omdat z
Dhl zal leveren is ons pakketje twv 210 euro nog steeds niet geleverd. Na elke dag contact grhad met klantenservice en hij wordt echt de volgende dag bezorgt melden ze dan. Nou mooi niet! Tevens krijg je een mail dat hij dan de dag daarna komt. Weer wachten maar helaas wij waren zo genaamd niet thuis. Mooi excuus man wij hebben camera beelden en je staat niet eens voor de deur. Schandalig dit! Hoop dat wij ons pakket ooit nog krikgen.

Als het wordt bezord

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 14:01 geantwoord

Beste Gilene,

Dat is heel vervelend om te horen en natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal melding maken van uw klacht bij het depot zodat we dit met de chauffeur kunnen oppakken. Het vervelende in dit geval is wel, dat uw pakket reeds retour is gestuurd naar de verzender. Ik wil u dan ook adviseren om dit ook bij hun te melden zodat zij uw pakket opnieuw naar u kunnen opsturen. Excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaan is.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 07 juli 2017 om 14:56 geantwoord

Ik verwacht dat ik uiterlijk dinsdag as mijn pakketje heb. Er is contact geweest met de afzender die heeft nog geen melding van retour en met de klantensercice van dhl. Er kan alleen een melding gedaan worden bij depot. Ik wil deze bezorger niet op de stoep. Als hij zo zijn geld verdiend vind ik dat schandalig. Mvg gilene

Alle klachten die gemeld zijn door Gilene