Klacht: Bezorger komt gewoon niet

op 20 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen week pakket besteld die op vrijdag tussen 11-15 uur bezorgd zou worden. Die middag zie ik online dat bezorger om 11.42 uur heeft geconstateerd dat ik niet thuis was. Ik was de hele dag thuis en zat zelfs op dat tijdstip op de bank een programma te kijken voor het raam. Hij had me gewoonweg niet kunnen missen. Volgende dag zou hij tussen 9-13 uur komen. Na weer een ochtend wachten is hij rond 14.30 uur gekomen. Ik was er niet. Hij heeft het pakket bij de buren afgegeven.

Ik vraag me af in hoeverre ik zelf nog rechten heb in dit proces behalve alleen maar wachten en wachten. Ik ben tevreden als er compensatie is voor de tijd die ik heb gespendeerd aan thuisblijven en wachten. Ik heb daar mijn afspraken voor afgezegd

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 juni 2017 om 15:43 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat de eerste leverpoging niet is gelukt. Hiervoor onze excuses en ik zal hier dan ook de melding van maken en navraag wat er afgelopen vrijdag is gebeurt. Ik snap dat u ook compensatie wenst voor de tijd dat u heeft moeten wachten. Hierin kunnen we helaas niet meegaan en u hiervoor vergoeden.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 20 juni 2017 om 16:12 geantwoord

Ik vind dit geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Leoniexie