Klacht: Bezorger kijkt niet of we thuis zijn

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We hebben 2 autos maar 1 parkeerplek voor het huis. Vaak wel iemand thuis aanwezig maar geen auto voor het huis. Bezorger doet niet eens moeite om aan te kloppen, doet gelijk een briefje in de brievenbus dat het pakketje bij de buren ligt.

Dit gebeurd 9 van de 10 keer terwijl er gewoon iemand thuis aanwezig is!!!

Wanneer wij geen pakketjes meer bij de buren op hoeven te halen als we gewoon thuis zijn

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 10:05 geantwoord

Geachte mevrouw Kraaijvanger,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger niet bij u heeft aangebeld en uw zending direct bij de buren heeft afgegeven. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent, helemaal omdat u aangeeft dat dit met regelmaat gebeurt. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Uiteraard dient de bezorger bij elke bezorgpoging bij u aan te bellen. Omdat dit niet bij u is gebeurd heb ik uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de betreffende bezorger. De leidinggevende zal de bezorger aanspreken op de gemaakte fout en zijn verantwoordelijkheid nemen voor eventuele maatregelen. U ontvangt hier geen reactie op, dit wordt intern afgehandeld.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door veraaAAA