Klacht: Bezorger is niet op tijd

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb op 25 september een bevestiging gekregen dat mijn pakketje tussen 14:00 en 18:00 bezorgd krijgen maar de bezorger is niet op komen dagen. Ben er de hele middag voor thuis gebleven. Dit is al meerdere keren voor gevallen.

Als DHL voor één keer zijn afspraken na zou kunnen komen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste meneer Engelen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u op 25-09 zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Volgens ons systeem heeft u uw zending op dezelfde dag alsnog, met wat vertraging, ontvangen. Mochten deze gegevens niet kloppen dan hoor ik dat graag. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel webcare

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:06 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur de zending niet binnen het afgesproken tijdvak heeft aangeboden. De tijdvakken die opgegeven worden zijn indicatief en hier kunnen we dan ook geen garanties op bieden. Uiteraard streven we er altijd naar om zendingen zoveel mogelijk binnen de gewenste tijdvakken aan te bieden. Helaas kan het soms door drukte voorkomen dat we van deze tijdvakken af moeten wijken. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten 25 september jl.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door CoenEngelen