Klacht: Bezorger is niet hier geweest

op 28 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou tussen 10.30 en 12.30 mijn pakket bezorgt worden hen om half een gebeld omdat ik zag dat bezorger hier was geweest om 12.22 maar dat klopt niet was thuis en hier lopen drie honden als hier iemand aan de deur komt slaan die aan en ik zat ook onder vervolgens zei die mevrouw ga even bellen met die afdeling ze komen vandaag nog langs twee uur later weer gebeld kreeg toen te horen dat het morgen wetdt heb me vandaag extra vrij gepakt vindt dit niet meer normaal wordt niet graag belogen

Ik het pakket heb 3SYLWS006337355 dat is het nummer

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Pieters, Uit uw bericht begrijp ik dat u op 14 september om 12:22 thuis was en dat de bezorger geen bezorgpoging heeft gedaan. Het spijt me om te horen dat u daarna verkeerde informatie heeft ontvangen van de klantenservice. Graag reageer ik op uw bericht. Ik zie dat uw adresgegevens goed genoteerd staan. Om na te gaan of ik een klacht voor u in kan dienen heb ik twee controlevragen. Heeft u op 14 september een niet-thuisbericht ontvangen en werkt uw bel naar behoren? Aan de hand van deze gegevens, kan ik eventueel een klacht indienen. Een leidinggevende zal uw klacht dan met de bezorger bespreken, zodat dit niet weer gebeurt. Graag ontvang ik uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Pieters, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ruudje1966

1 maand geleden - Bel doet het prima was thuis en zitten vier honden als iemand aan de deur staat slaan die alle vier aan en ik had geen briefje in de bus

Heeft op 28 september 2017 om 11:02 geantwoord

Geachte heer Pieters,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb een klacht voor u ingediend en een leidinggevende zal dit met de bezorger bespreken, zodat dit niet weer gebeurt. Mijn excuses voor het ongemak.

U krijgt zelf geen reactie op de klacht, maar weet wel dat wij dit intern serieus oppakken. U mag er dan ook vanuit gaan dat de bezorging vanaf volgende week (na het bespreken van de klacht) goed zal gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruudje1966