Klacht: BEZORGER IS NIET GEWEEST!!

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit vandaag 3 mei dehele dag thuis om mijn pakket in ontvangst te nemen. Tegen 19 uur s’avonds dacht ik, even mijn pakket tracen. Tot mijn verbazing staat er dat mijn pakket geleverd en ervoor getekend is. Maar er is niemand geweest. Mijn bel werkt want ik heb gewoon bezoek ontvangen. De bezorger heeft nooit aangebeld. Verder zie ik dat er getekend ervoor is maar weet niet alleen niet door wie! Er is ook geen briefje achter gelaten door de bezorger, wat ook bizar is als je niemand thuis aantreft en de pakket door iemand getekend is. Kortom waar is mijn pakket?? Bij wie??

Ik ben tevreden als ik op de hoogte word gebracht waar en bij wie mijn pakket is!! Track en trace: JJD0002251526621844

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:38 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van het zendingsnummer kan ik helaas geen zending terug vinden in ons systeem. Op basis van uw adres gegevens zie ik geen zending die op 3 mei is afgeleverd. De afzender kan u informeren wat het geldige traceernummer is. Graag wil ik u verzoeken ons het juiste traceernummer te sturen. Dit kan door een email te sturen naar webcare_parcel@dhl.com onder vermelding van refnr: 606294.

In afwachting van uw reactie.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ppib