Klacht: Bezorger is niet bij me geweest

Skk op 04 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakketje bezorgd worden tussen 14:00 tot 17:15. Het busje stond letterlijk 10 min stil aan de overkant van me straat letterlijk maar 1 min lopen. Vervolgens zag ik dat hij weg ging rijden toen keek ik naar de track and trace stond
We hebben u gemist, we komen nog een keer
Nou ten eerste heeft hij niet aangebeld hij zat alleen maar in zijn busje en vervolgens had hij ook een HOND bij zich wat ik dus heel apart vind
Zo ver ik weet moet je je hond thuis laten en niet meenemen naar je werk om vervolgens dood leuk aan te geven dat je me hebt gemist terwijl ik gewoon de heletijd thuis was en je busje telkens zag staan
Vind het echt belachelijk dat het zo gaat

De bezorger aanspreken dat hij langs de deuren moet gaan en zijn HOND de volgende keer thuis laat zodat hij geen deur meer mist

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u dit bericht in track en tracé heeft gezien, maar dat de bezorger niet heeft aangebeld en ook geen briefje heeft achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Ik wil graag een klacht voor u opmaken en hierbij tevens vermelden dat de bezorger een hond bij zich had op de route. Zou u hiervoor nog de track en trace code van dit pakket door willen geven en uw naam bij de privé informatie willen aanvullen Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 april 2018 om 11:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en of aanvullende informatie van u nodig.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door