Klacht: bezorger is leugenaar

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakketje moest op vrijdag tussen 11.00 en 15.00 bezorgt worden . nadat ik gebelt heb met wehkamp kreeg ik te horen dat ik niet thuis zou zijn geweest maar ik laat het op mijn werk bezorgen en daar was ik van 8.30 tot 21.00 in de avond , dus wat nou ik was niet thuis!!! deze bezorger liegt de hele boel bij elkaar en is te lui om te werken. Het was mooi weer dus hoogstwaarschijnlijk lag hij/zij op het strand met een biertje ofzo.Dit is geen werken maar profiteren!!! over de rug van de klant

als mijn pakketjes die met DHL bezorgt worden ook op de afgesproken tijd worden bezorgt en er zeker geen leugens van de bezorger zijn

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 14:52 geantwoord

Beste Mevr. Haakman,

Spijtig om te horen dat uw zending afgelopen vrijdag niet bezorgd is. Dat dit pakket niet afgeleverd is, daar profiteren onze chauffeurs 0,0% van, die krijgen namelijk betaald per afgeleverd pakket. Dus het is dan ook in een ieders voordeel dat uw pakket gewoon wordt afgeleverd. Uiteraard maken wij intern een melding bij het desbetreffende depot, dat dit vrijdag niet gebeurd is.

Nog een fijne dag toegewenst!

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mevr haakman ouwerkerk