Klacht: Bezorger is langs geweest voor opgegeven tijdstip van bezorgen

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zorg dat ik een kwartier voor het opgegeven tijdstip van 14:00 thuis ben en nadat ik inlog kom ik erachter dat de bezorger al langs is geweest.
Ik vraag me af of dat wel echt zo is aangezien er geen gele kaart in de bus ligt.

Bied me iets aan zodat ik zie dat jullie ook vinden dat dit de juiste manier van handelen is, ik doe moeite om op tijd thuis te zijn en de bezorger meld voor die tijd al dat ik niet thuis ben.
Of stuur de bezorger nu terug zodat hij gestraft wordt voor dat snel thuis willen zijn gedrag.
Het heeft me 1 euro gekost om te vragen of hij nog langs komt of niet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Erg vreemd dat u geen koerier heeft getroffen. Ik kan dan ook graag voor u na wat er aan de hand kan zijn geweest. Want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u voor mij uw postcode en huisnummer of eventueel het zendingsnummer van de zending die u verwacht? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht arno.renee

3 maanden geleden - Hoi, het track en tracé nummer is JVGL058457061491196. Gr. Arno

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:08 geantwoord

Beste Arno,

ik weet niet precies wat er woensdag mis is gegaan met het aanbieden van het pakket. Ik zal er melding van maken bij het depot.

Het pakket ligt inmiddels voor u klaar bij het door u gevraagde DHL ServicePoint. Mijn excuses voor de vertraging. Ik wens u alvast veel plezier met het pakket.

Wendy DHL Parcel

Heeft op 31 augustus 2018 om 20:57 geantwoord

Er is geen oplossing geboden. Zo'n standaard bericht heb ik niks aan.

Alle klachten die gemeld zijn door arno.renee