Klacht: Bezorger is laks

op 20 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag de hele dag gewacht op de bezorger van DHL. De track&trace code deed het niet dus kon niet kijken hoe laat hij zou komen. Om 14.30 belde de bezorger mij omdat hij mijn adres niet kon vinden. Ik heb het hem uitgelegd en hij zei dat hij er bijna aan kwam. Om 17.50 belt hij nogmaals dat hij er is en dat ik maar even naar beneden moest komen want hij kon mijn huisnummer niet vinden en het pakket was te zwaar. Dus na 3,5 uur wachten kon ik alsnog zelf mijn pakket gaan ophalen. Belachelijk

Ik had tevreden geweest als ik had kunnen zien wanneer de bezorger zou komen, zodat ik niet de hele dag aan het wachten ben. Als hij er dan uiteindelijk is, is het wel zo netjes dat hij zelf het pakket komt afleveren.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:19 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door MvanEgmond