Klacht: Bezorger is laks

op 20 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag de hele dag gewacht op de bezorger van DHL. De track&trace code deed het niet dus kon niet kijken hoe laat hij zou komen. Om 14.30 belde de bezorger mij omdat hij mijn adres niet kon vinden. Ik heb het hem uitgelegd en hij zei dat hij er bijna aan kwam. Om 17.50 belt hij nogmaals dat hij er is en dat ik maar even naar beneden moest komen want hij kon mijn huisnummer niet vinden en het pakket was te zwaar. Dus na 3,5 uur wachten kon ik alsnog zelf mijn pakket gaan ophalen. Belachelijk

Gewenste Oplossing:

Ik had tevreden geweest als ik had kunnen zien wanneer de bezorger zou komen, zodat ik niet de hele dag aan het wachten ben. Als hij er dan uiteindelijk is, is het wel zo netjes dat hij zelf het pakket komt afleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door MvanEgmond