Klacht: Bezorger heeft voor pakket niet eens aangebeld

op 29 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg van DHL het bericht dat op de avond van 27 mei de bezorger tussen 17:40 uur en 19:40 uur voor mijn deur zou staan met een pakket Om 19:02 kreeg ik het bericht dat het de bezorger niet gelukt was om het pakket te bezorgen terwijl ik de hele tijd gewoon beneden was. De bezorger heeft dus niet aangebeld. Dan lukt het inderdaad niet om een pakket te bezorgen. Ik heb het gevoel dat de bezorger of geen tijd of geen zin had om het pakket te bezorgen en vind dit erg vervelend en niet kunnen. Geef dan als bedrijf eerlijk aan dat het niet mogelijk is om het pakket te bezorgen op de dag zelf.

Gewenste Oplossing:

Als er gewoon eerlijk gedaan wordt en eerlijk aangegeven wordt dat een pakket niet bezorgd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag mevrouw de Wit, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat uw pakket niet bezorgd is. Ik heb het even nagekeken maar ik durf u niet te zeggen wat hier is misgegaan. De bezorger was op/rond uw adres ten tijde van de niet thuis scan. Wellicht hebben ze zich vergist in het huisnummer of de bel niet goed ingedrukt? Er is ook geen kaartje achtergelaten? Erg slordig van de bezorger, mijn excuses hiervoor. U mag er vanuit gaan dat dit niet nogmaals zal gebeuren, ik ga uit van een vergissing. Mocht dit toch onverhoopt nogmaals voorkomen laat het ons dan vooral weten. Alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Charlotte

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2021 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Ik zie dat mijn collega uw klacht al behandeld heeft. Ik plaats haar antwoord nogmaals hieronder en sluit de klacht vervolgens af.

Goedemiddag mevrouw de Wit,

Bedankt voor uw bericht.
Wat ontzettend vervelend dat uw pakket niet bezorgd is.

Ik heb het even nagekeken maar ik durf u niet te zeggen wat hier is misgegaan. De bezorger was op/rond uw adres ten tijde van de niet thuis scan. Wellicht hebben ze zich vergist in het huisnummer of de bel niet goed ingedrukt? Er is ook geen kaartje achtergelaten?
Erg slordig van de bezorger, mijn excuses hiervoor.

U mag er vanuit gaan dat dit niet nogmaals zal gebeuren, ik ga uit van een vergissing.
Mocht dit toch onverhoopt nogmaals voorkomen laat het ons dan vooral weten.

Alvast een fijn weekend gewenst.

Met vriendelijke groet,

Charlotte

Alle klachten die gemeld zijn door Mathilde Marie de Wit