Klacht: Bezorger heeft u gemist

op 15 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg demelding dat de bezorger mij heeft gemist rond 13:30 en ik mijn pakket bij een service punt moet afhalen.
Ik heb de data en videobeelden van de deurbel nagekeken en er is geen bezorger langsgeweest.
De bezorger wilde zaterdag weer vroeg thuis zijn .
Dit is reeds de 4e keer.

Gewenste Oplossing:

Voorlopig niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 juli 2019 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Jannoord