Klacht: Bezorger heeft pakket onbeheerd achtergelaten

[email protected] op 02 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via mijn mail kreeg ik het bericht dat mijn pakketje bezorgd zou zijn. Echter er is niet aangebeld en ook is er geen bericht middels een kaartje in mijn brievenbus achtergelaten. Het stond gewoon onbeheerd bij mij voor de deur. Ik woon aan een doorgaande weg dus iedereen had het zo mee kunnen nemen. Ik.vind dit niet kunnen.

Gewenste Oplossing:

DHL erop wijzen dat dit echt niet kan, stel dat het meegenomen was door iemand anders dan was het mijn woord tegen hun woord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2021 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]