Klacht: Bezorger heeft haast en gooit alleen snel een kaartje inde bus

Oldie50 op 11 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas is dit alweer de derde keer dat DHL niet eens de moeite neemt om aan te bellen. De chauffeur gooit alleen een kaartje in de bus (we staan met twee man erop te kijken) en scheurt dan weg. Naar een verzamelpunt? En ja hoor kan ik weer daarheen (na 2 dagen) om zelf mijn pakket op te halen. Waardeloos en wat wordt hiermee gedaan?

Gewenste Oplossing:

Spreek die bezorger erop aan. Er wordt voor betaald dat hij zijn werk doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2021 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u vaker onterecht een niet-thuis melding krijgt. Dit is absoluut niet de bedoeling. Het spijt me dat u hierdoor langer op het pakket moet wachten. Ik heb daarom gelijk een klacht voor u doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus besproken met de bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten. Het pakket wordt maandag bezorgd bij het servicepunt. Mocht u het pakket liever thuis ontvangen of zelf een servicepunt uitkiezen, dan kunt u dit vandaag voor 23:59 aangeven op onze website: https://dhlparcel.nl/nl/consument/bezorging-wijzigen. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Oldie50

Heeft op 11 september 2021 om 18:15 geantwoord

Er wordt GEENoplossing geboden, maar t standaardrideltje adgedraaid. De onbeschofte chauffeur zou aangesproken moeten worden. Dat wordt totaal genegeerd. Flut dhl.

Alle klachten die gemeld zijn door Oldie50