Klacht: bezorger ging volgende dag terug komen, niemand gezien, de dag nadien ook niemand

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

ik kreeg op 25 sept dat mijn zending wed gesorteerd, op dinsdag 26 sept stond: bezorger is onderweg, verwachte levertijd: dinsdag tussen 8u30 en 21u30, niemand gezien; op woensdag (helaas sluitingsdag) een kaartje in de bus met daarop: we hebben u gemist, we komen nog een keer. Helaas op donderdag en op vrijdag niemand gezien. Zending gecontroleerd (via barcode), staat er unknown op??? Wat is hier aan de hand.

Gewenste Oplossing:

Als er een kaartje in steekt met: de volgende dag komen we terug, dan verwacht je dat het pakket inderdaad de volgende dag geleverd wordt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 oktober 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mersseman,

Pakketten vanuit Nederland verzonden naar geadresseerden in België worden bezorgd door PostNL in België. Als u als ontvanger in België vragen heeft over de status van uw pakket kunt u informatie achterhalen via onze website www.postnl.be U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via +32 (0)15480285. Geopend van maandag tot met vrijdag van 9:00-17:00 uur.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. mersseman