Klacht: bezorger gewoon niet geweest

op 28 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemorgen Ik ben helemaal boos op de bezorger die gisteren 27-06-2017 die een open haard bij mij zou moeten afleveren track en trace nummer JJD000090059054018651145. Ik heb express de adres van mijn zoon aangegeven omdat ik wist dat hij thuis zou zijn die dag . De bezorging zou tussen 08.00 en 18.00 geleverd worden maar dat is niet gebeurd. Ik heb 2x gebeld met dhl en de eerste keer werd ik verteld dat de bezorger tot 18.00 de tijd had om te leveren maar ik legde de medewerkster uit dat ik niet op de track en trace kon zien hoever de bezorger was wel dat mijn bestelling weg was gegaan van de depot. Om 18.45 heb ik weer gebeld met een medewerker dhl die contact heeft opgenomen met Amsterdam de medewerker heeft mij verteld dat de bezorger heeft geprobeerd te levering af te geven maar er was niemand thuis en hier val ik nu dhl hierover aan de bezorger ligt hij is niet geweest en heeft ook geen kaartje achter gelaten in de brievenbus schandalig hoe hij dit durft te zeggen. Ik neem hier geen genoegen hiermee en verwacht vanuit Dhl compensatie voor het overlast die de bezorger van Dhl mij heeft veroorzaakt. Mijn zoon heeft de hele dag thuis gezeten juist niet weggegaan omdat de open haard op zijn adres bezorg zou gaan worden dus die is ook niet blij dat hij voor niets is thuis gebleven. Medewerkers van Dhl horen ook een kaartje achter te laten als zij een poging hebben gewaagd om iets af te geven schandalig is dit voor zo een groot instantie als Dhl om dit toe te laten. ik zal ook de bedrijf informeren waar ik de open haard heb gekocht dat de bezorgen niet geweest is en heeft hierover ook gelogen. Ik hoor nog van jullie terug

Ik zou tevreden zijn als mijn bestelling geleverd wordt vandaag ook al is mijn zoon niet thuis heeft hij bij de brievenbus een briefje opgehangen dat de bezorger de levering bij de buren moet afgeven . Ik vind ook vanuit Dhl dat er minstens een bos bloemen mag verstuurd worden naar het adres van mijn zoon .

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juni 2017 om 14:13 geantwoord

Heeft op 28 juni 2017 om 21:47 geantwoord

Het is wel toch de omgekeerde wereld hier ik maakte duidelijk in mijn klacht dat de chauffeur van dhl liegt hij is niet geweest en heeft nooit een poging gedaan om op 27 juni 2017 de zending af te geven op de adres van mijn zoon. Mijn zoon is de hele dag samen met zijn vrouw en kind thuis gebleven maar jullie kiezen om over deze feit helemaal te walze. Echt niet te geloven dat een chauffeur kan zeggen dat hij een poging heeft gedaan om de levering af te geven zonder ook een kaartje in de brievenbus van mijn zoon te achter te laten ik geloof als ik dit naar de ombudsman of radar gaat brengen dat jullie dan ook moet bewijzen met jullie scan apparaat dat jullie inderdaad zijn geweest op 27 juni 2017 en een kaart achtergelaten in de brievenbus van mijn zoon . Ik ben niet tevreden met uw antwoord over mijn klacht en verwacht alsnog minstens een bos bloemen gaat gestuurd worden naar het huis van mijn zoon voor het ongemak die hem is aangedaan Door een chauffeur die gewoon zomaar liegt
Met vriendelijke groeten,
Mw. M. Carey

Alle klachten die gemeld zijn door mcarey