Klacht: Bezorger geweest maar geen kaart

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht maurisje1

3 maanden geleden - Nondeju, Plaatste ik net mijn klacht.. Komt er ineens een dhl bezorger mijn mijn pakket aan de deur. Was met zijn bezorgrondje klaar, maar ging gewoon nog een keer langs mijn deur om het te proberen. TOP SERVICE! Super bedankt DHL, bij deze zou ik graag mijn klacht terugtrekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Schipper,

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat het pakket toch bij is aangekomen. Heel vriendelijk van de bezorger om inderdaad om het nogmaals te proberen op uw adres. Ik ga de klacht hier sluiten en wens u veel plezier met het pakket.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door maurisje1