Klacht: bezorger gemist werkt niet

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

bezorger gemist: website werkt niet want optie bezorgen bij de buren in eerste instantie niet. Na enkele pogingen verspreid over meerdere momenten op de dag opeens wel. Helaas wordt vervolgens het pakket niet bezorgd bij de buren maar krijg ik de melding dat ik wederom niet thuis was en het pas de volgende bezorgdag wordt bezorgd.

Als DHL failliet wordt verklaard zodat ik nooit meer met ze te maken hoef te hebben.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 13:50 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat het in de eerste instanties niet lukte uw interventie verzoek door te geven. Dit is uiteraard zeer vervelend. Gelukkg is het u later die wel gelukt. U heeft op 26 april de wijziging doorgevoerd uw zending te laten leveren bij uw buren. Een wijziging is altijd voor de volgende bezorgdag. Dit betekend dat op de 26ste uw pakket inderdaad op uw adres is aangeboden en dat uw pakket de volgende bezorgdag 28 april bij uw buren wordt aangeboden.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Miranda
DHL Parcel Webcare