Klacht: Bezorger gemist niet wijzigen

op 30 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een storing op jullie site, is het niet mogelijk om de afspraak voor de aflevering te wijzigen! Ben alle dagen aan het werk en kan hierdoor mijn pakketje niet aannemen! Hoop niet dat het dadelijk retour afzender wordt gestuurd?! Hoeveel pogingen doen jullie?

Alvast bedank… Chantal

Gewenste Oplossing:

Als mijn afspraak kan wijzigen voor de aflevering naar een DHL punt in mijn buurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Chantie1972