Klacht: Bezorger gemist code

op 24 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Code levert geen resultaten op bij het invoeren. Wellicht dat het nog niet is verwerkt in het systeem, omdat de bezorger het laat om 20.07 heeft geprobeerd?

Ik probeer het maandag nog een keer.

Wanneer de code werkt en ik meer inzicht krijg omtrent het pakket en dat ik eventueel een aflever mogelijkheid kan inplannen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juli 2017 om 13:49 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de bezorger gemist code niet heeft gewerkt. Het spijt me dat het niet gelukt is om uw leverinstructies door te geven. Het is achteraf lastig te bepalen wat er precies mis is gegaan. Hoewel onze website uitgebreid getest is op alle soorten devices, kan het soms voorkomen dat er een fout optreedt bij gebruik van smartphones of tablets. Indien u dit probleem ervaart, adviseer ik u om het te proberen op een laptop of vaste computer.

Ook kan het probleem soms ontstaan bij een piekmoment op de website. U kunt het dan op een later tijdstip nogmaals proberen.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 24 juli 2017 om 16:36 geantwoord

Antwoord is te generiek. Er kan op z'n minst een status opgevraagd worden van het pakket m.b.t. de code of de adresgegevens.

Alle klachten die gemeld zijn door YuZhao