Klacht: Bezorger gemist

op 19 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een mail gekregen dat mijn pakket vandaag (12-06-2021) bezorgd zou worden tussen 10:50 en 13:55. Om 11:52 krijg ik een mail dat de bezorger mij gemist heeft, terwijl ik gewoon thuis ben. Mijn pakket word bezorgd naar een dhl service point in de buurt en kan het dan maandag ophalen.Ik heb mijn bestelling juist besteld zodat ik het zaterdag nog binnen zou krijgen.Omdat het zaterdag is en dus de klantenservice niet bereikbaar is, heb ik gebeld naar een 0900 nummer (waarvoor ik dus moet betalen), wat ik helemaal niet erg vind maar dan moet ze mij wel informatie geven die ik zelf niet weet. Een tijdje in de wacht gestaan omdat ze ging uitzoeken wat er precies verkeerd is gegaan, verteld mevrouw dat ze niet wist wat er verkeerd is gegaan en dat mijn pakket dus maandag opgehaald kan worden bij de dhl servicepoint. Dit is informatie die ik zelf al wist!!!! Als ik zeg dat ik dus naar een oplossing wil gaan zoeken zodat mijn pakket alsnog geleverd kan worden omdat ik gewoon thuis ben er op stond te wachten zegt mevrouw dat dat buiten haar macht om is en geeft aan of ze verder nog kan helpen (onbeschoft). Dan denk ik bij me zelf: Voor wat zit je daar dan? Het gaat buiten jou macht om dus je kan me niet helpen en je geeft informatie die in de mail al duidelijk staat aangegeven????Na nog een keer gezegd te hebben dat dit niet mijn fout is en ik gewoon thuis was onderbreekt ze me en geeft ze aan of ze verder nog iets voor me kon doen. Mijn bel is niet stuk want dit heb ik naderhand nog gecontroleerd. Heb de juiste gegevens ingevuld. Dus het ligt niet aan mij!

Ik ben pas tevreden als mijn bestelling alsnog wordt geleverd VANDAAG

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp uit uw verhaal dat u wel thuis was. Ik kan helaas net als mijn collega niet verklaren wat er precies is misgegaan. Ik had dit pakket ook graag alsnog bij u thuis zien geleverd, echter is de levering niet meer te wijzigen voor geleverde pakketten, sorry. Het zou dan ook opgehaald moeten worden op het servicepunt. Na 7 dagen gaat het pakket retour. Natuurlijk was u wel gewoon thuis. Wij zetten hier dan ook graag een klacht voor door zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Heeft u voor mij het zendingsnummer van dit pakket? Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 19 juni 2021 om 11:33 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas heb ik geen reactie meer mogen ontvangen waardoor ik het bericht zal sluiten. Mocht u toch nog meer informatie willen kunt u altijd weer contact opnemen!

Danique
DHL Parcel Webcare